Diamantbröllopsdag

I lördags var vi i Borås (igen) för att fira mormor och morfar. Alla i släkten var där utom 2 av mina kusiner så det var trevligt. Syrran hade gjort mamma jättefin <3 och kvällen förflöt utan större incidenter. Mormor var förvisso mycket förvirrad men hon kände iallafall igen alla (tror jag) En del tårar trillade ner för hennes kinder dels när hon kom dels när vi skulle åka. Önskar att det vore närmre ibland så man bara kunde åka dit på en kopp kaffe och hem igen.

Med mamma gick det bra, hon tyckte maten var jättegod och klarade kvällen galant, även om hon var väldigt trött när färdtjänsten hämtade henne. Jag åkte med henne till sjukhuset och även hon började gråta då och ville inte att jag skulle åka ifrån henne.

Det är lite tråkigt att må dåligt igen, jag orkar ingenting! Har inte bakat något, inte julpyntat mer än ljusstakar, knappt ens städat, gran har vi inte heller köpt ännu. Har liksom ingen ork...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0