%

85% chans att få tillbaka benet.
15% chans att få tillbaka armen & handen.


Bra eller dåligt kan man undra, vilket är bäst? Handen eller benet? Kunna gå eller inte? Tur i oturen att det är vänster hand eftersom hon är högerhänt....

Julen gick väl sådär. Mamma kan verkligen trigga igång en och nu började hon tjafsa om sina växter och hur dyrt det kommer bli för mig (MIG?) att köpa nya till henne och ersätta alla. När blev allt detta mitt fel? Jag kan inte flytta hit 200 olika växter, vart skulle jag ställa dom? Försökte förklara att dom är döda och att vi, jag och moster, räddat dom "finaste"
Sen blev hon jätte lessen när vi skulle åka.

Men Julen hos moster hade varit bra iallafall! Tur det!

Nu väntar rehabmötet i januari....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0