Klart?!?

Idag var jag återigen på fantastiska SEB (mkt sarkastiskt) och ordnade med överföringarna till Länsförsäkringar. Så nu, äntligen, är nog allt färdigt för att betala alla räkningar...

Jag har faktiskt inte pratat med mamma på ett par dagar så jag vet inte hur det är med henne. Men idag ringde dom från socialen, familje och bla bla bla...
"vi ska ha ett möte mer din moster och hennes man for att utreda om dom är lämpliga eller inte att ha din syster där och eftersom du har hand om din mammas ekonomi så vore det bra om du kunde vara med då också."
Fantastiskt tycker jag att dom när syrran har bott där i 3 månader ska kolla så att dom är lämpliga! Och om dom inte är det då? Hur tvingar man en 15 årig tjej att bo hos främlingar?
Nåja, det blir väl till att åka dit och se vad dom har att säga. Fast första mötet varade i knappt en kvart, lite långt att åka men jag får passa på att träffa mamma då också <3

Kram

Kommentarer
Postat av: Malin R

Säg till när Du skall dit och det passar sig så åker vi ihop igen! :-)

Kramisar!

2010-11-11 @ 21:58:04
Postat av: Anna

Alla världens kramar till dig <3

2010-11-12 @ 11:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0