regn, regn, regn

Grått och trist och regn, regn, regn, man kan ju bli deppig för mindre!

Just idag har jag julångest, jag vill verkligen inte fira jul i år. Har ingen julkänsla bara ångest! Svårt att ens låtsas bry sig för barnen. Jonathan vill inte fira jul på sjukhuset för "hur ska tomten hitta dit?" Jag vill bara vara hemma eller ännu hellre på en varm strand någonstans.
Men det finns ju så f-bannat många måsten! För det är klart att mamma inte vill vara själv på sjukhuset på jul. Och farmor vill ju givetvis att grabbarna kommer och sen har vi ju såklart syrran mitt i....
Men jag vill helst bara dra en filt över huvudet och komma fram i januari!!!

Imon bär det av till Borås, återkommer med redogörelse för hur det gick!

Deppdag!

Kommentarer
Postat av: Malin R

Du har min fulla förståelse vad gäller julen...

Många stärkande kramar till Dig hjärtat!! <3

2010-11-03 @ 21:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0