Dagen efter

Jag är trött, det är jag alltid dagen efter. Även om besök hos mamma inte är så jobbigt rent fysiskt så är det nog det psykiskt. Så idag är jag trött, har huvudvärk och mår sisådär.

Har försökt städa lite men det blev bara lite. Köpte sushi till middag, enkelt och gott!

Jag hoppas att mammas läkare ringer till mig imon eller på tisdag. och att min systers kurator från skolan ringer mig med. Kuratorn på sjukhuset är inte mycket att hänga i julgranen om man säger så, mer menlös person får man nog leta efter. "Ni får gärna ringa till mig om ni behöver ett bollplank" Bollplank?!? Ja det är ju troligt!

Jag ska ringa banken också och se om jag kan få en fullmakt så jag kan betala mammas räkningar och med tanke på att hon har 4 olika banker så kan det ju bli lite komplicerat innan det är fixat.
Och ändra posten hem till mig, pappas post kommer ju också fortfarande hit det lilla som är kvar, så jag kan väl fylla på med lite mer när jag ändå håller på.

Snart kommer svärmor, då blir det kaffe och glass, orkar inte baka något.
Undra hur jul kommer bli förresten, hum, får fundera mer på det.....

Saknar min mamma!


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej vännen.

Ska försöka komma ihåg att läsa här så jag håller mig uppdaterad. Och så vet du att du inte måste dra allt igen bara för att jag ska vara med, utan du kan ventilera det du har lust med just då vi ses.

Här skriver du precis vad du vill, hur du vill och när du vill. Det är nog befriande, förlösande och helande.

Kram

2010-10-18 @ 10:31:14
Postat av: Mia

DET är annars en bra sak att använda sjukhusets kurator till. KRAM igen. Mia.

2010-10-18 @ 19:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0