Kurator

Syrrans Kurator från skolan ringde mig idag.
Hon var lite irriterad på socialen eftersom dom inte "officiellt" har placerat syrra och inte gör någon utredning vilket gör att vår moster inte får någon ersättning. Men hon ska försöka hjälpa till och boka ett möte med soc som hon också följer med till.
Jag fick även reda på att jag kan bli godman för mamma, det kanske vore en lösning.

Är trött för jag sover dåligt, jag vaknar flera gånger per natt och kollar på klockan. Mycket jobbigt!

Efter dagens samtal med mamma, som var ganska förvirrande överlag med kommentarer om att rummet är avlyssnat etc så kommer här dagens citat:

"jag vill inte drunkna två gånger i en gösselhög"
-du har inte drunknat i någon gösselhög mamma.
"nej, men jag kommer att göra det"

Jag vet återigen inte om jag ska skratta eller gråta, fast jag blir nog mest trött.....


Kommentarer
Postat av: Maria

Du får gärna länka min blogg, jag vill att den sprids...Leo sover med stora krokodilen och Anthony har den lilla på sin hylla...Så de är med oss...

Kram Maria

2010-10-19 @ 21:55:00
URL: http://anglamammaforever.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad hemskt att stå som anhörig när en stroke kommer och stör livet.

Jag får uppfattningen av att du, din syster och din mamma inte ärt speciellt gamla nån av er..



Styrke kramar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0