Lugnt

Det är ganska lugnt på mamma fronten just nu, fick lite konstiga mms igår bara men det är allt. Nja i ett superkort samtal idag frågade hon om vi har slängt alla datorer, vilka datorer svarade jag. Syrran har ju en hos moster. Vad bra svarade hon bara då.

Min underbara bankkvinna på länsförsäkringar letade upp var jag kunde läsa om godmansskap samt har lovat att hjälpa mig med alla papper och överföringar när mamma har skrivit på <3 Tack Emma!

När min moster ringde till kontakten på socialen och begärde ett möte frågade denna stjärna varför då. För att reda ut ekonomin bland annat svarade moster, men jag ska skuta säger den sköna människan då. Jaha och det kommer ingen efterträdare på din tjänst då eller?!?! Suck vad folk e slut!

Många frågar mig hur det är och hur jag mår och om det finns något de kan göra. Tack alla för det! <3 Det betyder mycket att ni bryr er! Just nu räcker det långt, det finns inte så mycket att hjälpa till med men jag lovar att säga till om det dyker upp nåt.
Jag mår bra!
Lite trött ibland kanske och jag är helt ärlig när jag säger att jag faktiskt inte tycker att detta är hela världen. Jag har min man och mina barn och mitt liv och jag har många i min närhet som har det så mycket värre än jag så jag har det ganska bra . Jag tycker såååå synd om Maria vars blogg jag länkat till här, vill aldrig hamna i hennes sits. En annan kompis bror dog just, eller kompisen som kämpar sig igenom en jobbig skilsmässa. Ni finns i mina tankar!
Visst jag ska inte ljuga och säga att allt är tiptop för det är inte heller sant, om så vore så skulle mamma må bra och bo hemma. Men jag menar att det kunde vara så himla mycket värre!

Men tack alla goa vänner för att ni finns där!
Kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0